14 Mayıs 2009 Perşembe

14 Mayıs 2009, Mert'in Doğuşu...


artık mutlu sona yaklaşmıştık fakat henüz gelmemistik. Rutin doğum kontrolüne gitmiştik doktor Oğuz bey ultrosonda kesede suyun azaldığı ve bir an önce doğum sürecini başlatmamız gerektiğini söyledi. Biz hep normal doğum olarak planlamıştık ve öyle olmasını istiyorduk dolayısıyla suni sancı verip normal doğum olmasını istedik keşke istemez olaydık, periyi suni sancı odasına aldılar ve serumla yavaş yavaş suni sancı veriliyordu tarih 13 Mayıs saat: 12.00.

Başlarda etkisini fazla hissettirmeyen suni sancı zaman geçtikce siddetini arttırıyordu periyi kontrole gittiğimiz her saat başı acısının daha fazla arttığı hissediyordum, fakat elimden birsey gelmiyordu peri kendini normal doğuma adapte etmişti "bu kadar acı çektim biraz daha çekerim" düşüncesiyle acıları iyi artmıştı fakat doğum yollarında en ufak bir açılma olmadı. Sonunda annemin de ısrarı üzerine sezeryan olması için periyi ikna ettik.

Sezeryana saat 11.00-11.30 gibi girdi kapıda bekliyordum Mertimin ilk ağlama sesini 14 Mayıs saat: 00.25 giybi duydum. 3380 gr - 53 cm doğdu Mert

Açıkcası hayallerimdeki doğum sahnesi değildi bu peri çok acı çekmisti aklım bebekten çok ondaydı aslında ama yinede hemşirenin merti sarmalayıp odadan çıkartırken vücudumun titrediğini hatırlıyorum, hemen etrafımdakilere halama, ablama ve anneme "siz çocuğa göz kulak olun" dedim nedense... filmlerdeki gibi herhangi bir karısıklığa veya kaçırmaya karşı sanırım :)

Yarım saat sonrada peri çıktı narkozda pek iyi görünmüyordu odaya götürdük norkozun etkisi geçerken yine çok acı çekti haliyle, arada Merti getiriyorlar yarı baygın emzirtmeye çalışıyorlardıki süt gelmeyince oda ayrı bir işkenceye dönüşüyordu. Mert diriydi emmeye hevesliydi ama süt gelmiyordu hastanede birkaç kez biberonla mama verdiler. Peri gecenin ilerleyen saatlerinde kendine gelmeye asladı ayık kafayla Merti aldığında sütü gelmediği üzülerek yavrum dile sarıldı sanırım bu onun bütün acılarını unutturdu.

Hoşgeldin Mert...

Küçük Notlar: Peri sancı odasındayken bizde odada bekliyorduk ister istemez FB-BJK Türkiye kupası finalini izledim, Fener mağlup olup kupayı gene alamadı. Oğluma kupa hediye edemedi FB.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder